۰
سبد خرید

استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

 با استعانت از خداوند متعال، شرکت پالایش نفت لاوان (سهامی عام) واقع در استان هرمزگان افتخار دارد مقارن با ایام شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده های نفتی و کمک به خودکفایی و اشتغال ایران اسلامی در نظر داردبه منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد 64 نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کارشناسی در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول ذیل از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی، تخصصی)، مصاحبه فنی و گزینش بصورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید. 


کلیـه متقاضیان سراسر کشور می توانند در این آزمون استخدامی شرکت نمایند. ولی در صورت کسب امتیاز و در شرایط مساوی، اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان در رشته شغل های مورد نیاز در جزیره الوان می باشد.


ثبت نام از 25 بهمن الی 7 اسفند 1400 می باشد.

 

 

شرایط عمومی داوطلبان

1-1 -تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
1-2 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-۳ -اعتقادبه دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-4 -عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری.
1-5 -داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تایید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت و عدم اعتیاد به مواد مخدرو روانگردان.
1-6 -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.

تبصـره: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ اولین روز ثبت نام باشد.
1-7-عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکزوابسته به آن و نهادهای انقلابی.
1-۸-داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.
1-۹ -با توجه به اینکه جذب شدگان صرفاً جهت کار در شرکت پالایش نفت لاوان به صورت قراردادی جذب خواهند
شد لذا امکان انتقال آنان به سایر واحدهای وزارت نفت و دیگر ارگانهای دولتی و غیر دولتی (بخش خصوصی اصل 44 قانون اساسی) تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
1-1۰-آمادگی انجام وظیفه در محل شرکت پالایش نفت لاوان در جزیره لاوان.
1-11 -دارا بودن دانشنامه یا گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.

تبصره1 :تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ اولین روز ثبت نام باشد.
تبصره 2 :مدرک تحصیلی زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله
، پذیرش داوطلب کان لم یکن تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان در طول دوران خدمت نخواهد داشت.
1-12 -حداقل معدل جهت شرکت در آزمون برای کلیه گرایش ها 13 می باشد.
1-13 -عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (موکداً اعالم می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد).
کلیـه متقاضیان می توانند در این آزمون استخدامی شرکت نمایند. ولی در صورت کسب امتیاز و در شرایط مساوی، اولویت جذب با داوطلبان بـومی استان هرمزگان در رشته شغل های مورد نیاز در جزیره لاوان می باشد.

تبصـره1 :بـومـی استان هرمزگان به فردی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط زیرباشند:
محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.
حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در استان هرمزگان طی نموده باشد.
تذکر: متقاضیان بومی درصورتی از امتیاز منظور شده بهره مند خواهند شدکه تعهد محضری مبنی بر حداقل 10 سال (ده سال) خدمت در محل تعیین شده را ارائه نمایند.

 

 امتیازات ویژه

جهت متقاضیان بومی و خانواده معزز شهداء و ایثارگران در کلیه مقاطع تحصیلی بر اساس جدول امتیاز ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

تبصره 1: ملاک شناسایی شهرهای استان هرمزگان آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می باشد.
تبصره 2:امتیاز بومی بودن و ایثارگران و سایر امتیازات در مرحله اعلام نتایج نهایی و در نمره کتبی لحاظ خواهد شد.

3- شرایط سنی برای متقاضیان استخدام در شرکت پالایش نفت لاوان
حداکثر سن متقاضیان شرکت در آزمون 33 سال تمام در تاریخ ثبت نام است. (متولدین 1367/11/01)

تبصره1: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرط سنی افزوده می شود.
تبصره2: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی به ازای هر سال سابقه یک امتیاز و حداکثر به میزان 5 سال به سقف سنی افزوده می گرردد. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است)
تبصره 3: در مورد فرزندان خانواده های معظم ایثارگران در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی از حداکثر شرط سنی معاف می باشد.
تبصره 4: در هر حال و تحت هیچ شرایطس حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر نباید برای داوطلبان بیشتر از 40(چهل)سال تمام باشد.

 

 مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ 1400/11/25 لغایت 1400/12/07 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی انجام میپذیرد
متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل، مدارک خود را در سامانه بارگذاری، ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمنا کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است کلیه اطلاعات ثبت شده به صورت خوداظهاری بوده و پس از اعلام نتایج ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک الزامی می باشد.
1- ثبت وتکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود درسایت ثبت نام، به طور صحیح و دقیق  و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
2 -فایل عکس اسکن شده پرسنلی4×3با حجم کمتراز 4۰کیلو بایت.
۳ -واریزمبلغ -1/300/000 ریال (صدو سی هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت پرداخت الکترونیکی در وجه دانشگاه هرمزگان.

تذکـر1 :ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تایید نهایی اطلاعات قابل تغییرنبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
تذکـر۲ :لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک مرتبه ثبت نام را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور، مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر 3 :دریافت کد رهگیری به منزله انجام نهایی بودن فرایند ثبت نام داوطلب بوده ولی لزوماً به منزله تایید داوطلب جهت شرکت در آزمون نمی باشد. ضروری است داوطلبین بطور مکرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید نهایی خود جهت شرکت در آزمون اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم تایید، نسبت به اصلاح مشخصات ثبت نام اقدام نمایند.

 

زمان توزیع‌ کارت ورود به‌ جلسه‌

کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون کتبی‌ از روز دوشنبه‌ مورخ 1400/12/16 لغایت‌ چهارشنبه‌ مورخ 1400/12/18 از طریق‌ سایت‌ ثبت‌ نام قابل‌ دریافت‌ خواهد بود.

 

زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ‌ برگزاری آزمون هر داوطلب‌ در یکی‌ از روزهای پنجشنبه‌ یا جمعه‌ مورخ 1400/12/19 یا 1400/12/20 در شهر بندرعباس می‌ باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به‌ جلسه‌ داوطلبین‌ قید خواهد شد.
توجه‌ :
برگزاری آزمون در تاریخ‌ های فوق الذکر تابع‌ شرایط‌ کرونا در استان بوده و منوط به‌ صدور مجوز توسط‌ ستاد استانی‌ کرونا است‌.

 

مواد آزمون

آزمون عمومی‌ و تخصصی‌ بصورت چهار گزینه‌ ای و با احتساب نمره منفی‌ برای پاسخ‌ های نادرست‌ انجام خواهد شد. مواد آزمون های عمومی‌ و اختصاصی‌ در سایت‌ ثبت‌ نام ذکر شده است‌.

 

اعلام نتایج‌ آزمون

نتایج‌ آزمون کتبی‌ از طریق‌ سایت‌ ثبت‌ نام اعلام خواهد شد.

 

مراحل‌ جذب

1-9-از داوطلبانی‌ که‌ در آزمون کتبی‌ حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به‌ ترتیب‌ اولویت‌ و تقدم امتیاز، جهت‌ انجام مصاحبه‌ فنی‌، تخصصی‌ دعوت به‌ عمل‌ خواهد آمد. پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ پس‌ از طی‌ مراحل‌ گزینش‌ و معاینات طب‌ صنعتی‌، جهت‌ شرکت‌ در دوره های آموزشی‌ علمی‌ و عملی‌ معرفی‌ خواهند شد که‌ در صورت موفقیت‌ در دوره های مذکور در این‌ مرحله‌ اقدام لازم به‌ منظور استخدام آنان توسط‌ شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان صورت خواهد پذیرفت‌.
2-9- افرادی که‌ موفق‌ به‌ سپری نمودن آزمون و مصاحبه‌ فنی‌ تخصصی‌، گزینش‌ و آزمایش‌ های طب‌ صنعتی‌ می‌ شوند بایستی‌ قبل‌ از آغاز دوره های آموزشی‌ تعهدات و تضامین‌ لازمی‌ که‌ از سوی شرکت‌ تعیین‌ می‌ گردد را به‌ شرکت‌ یا نماینده قانونی‌ آن ارائه‌ نمایند.
3-9- منتخبینی‌ که‌ در طول یا پس‌ از طی‌ دوره های آموزشی‌ از عقد قرارداد استخدامی‌ و آغاز به‌ کار خودداری نمایند کلیه‌ هزینه‌ های مربوط به‌ مراحل‌ مورد اشاره، به‌ تشخیص‌ شرکت‌ از محل‌ تضامین‌ آنان برداشته‌ خواهد شد.
4-9-تشخیص‌ شرکت‌ در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک‌ از مراحل‌ اشاره شده و نهایتا استخدام، نافذ و قاطع‌ بوده و داوطلبان حق‌ هر گونه‌ اعتراضی‌ را از خود سلب‌ و ساقط‌ می‌ نمایند.
5-9- وجوه پرداختی‌ به‌ هیچ‌ وجه‌ مسترد نمی‌ گردد.
6-9-در صورت قبولی‌ در آزمون کتبی‌، در زمان مصاحبه‌ ارائه‌ اصل‌ و کپی‌ تمامی‌ مدارک (از جمله‌ مدرک تحصیلی‌ که‌ معدل کل‌ داوطلب‌ در آن قید شده باشد، کارت ملی‌، شناسنامه‌ و وضعیت‌ نظام وظیفه‌ الزامی‌ است‌.

 

زمان تشکیل‌ پرونده

از طریق‌ شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان به‌ منظور رویت‌ و تطبیق‌ مدارک متعاقباً به‌ منتخبین‌ اعلام خواهد گردید .

 

تذکرات لازم

1-11- شرکت‌ کنندگان هنگام ثبت‌ نام، اسکن‌ مدارک مورد نیاز جهت‌ ثبت‌ نام را تهیه‌ نموده و همچنین‌ جهت‌ واریز وجه‌ ثبت‌ نام از اطلاعات مربوط به‌ رمز دوم(اینترنتی‌) و CCV2 کارت بانکی‌ خود و همچنین‌ فعال بودن امکان خرید اینترنتی‌ کارت بانکی‌ اطمینان حاصل‌ فرمایند.
2-11- به‌ مدارک ارسالی‌ توسط‌ دارندگان مدرک تحصیلی‌ کمتر یا بالاتر از مقاطع‌ تحصیلی‌ کارشناسی‌ در رشته‌ های تحصیلی‌ اعلام شده و همچنین‌ به‌ مدارک معادل ترتیب‌ اثر داده نخواهد شد.
3-11- مسئولیت‌ ناشی‌ از عدم رعایت‌ دقیق‌ ضوابط‌ و شرایط‌ اعلام شده درمتن‌ آگهی‌ و یا ارسال مدارک بصورت ناقص‌ بر عهده داوطلب‌ خواهد بود و در صورتی‌ که‌ در هر مرحله‌ از آزمون مصاحبه‌ و جذب، محرز شود که‌ داوطلب‌ به‌ اشتباه یا به‌ عمد اطلاعات خلاف واقع‌ داده و یا فاقد شرایط‌ مندرج در آگهی‌ است‌، از انجام مراحل‌ بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم‌ استخدامی‌، حکم‌ مزبور لغو و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی‌ قرار خواهد گرفت‌.
4-11-داوطلبان می‌ بایست‌ پس‌ از ثبت‌ نام، به‌ طور مستمر به‌ سایت‌ مذکور مراجعه‌ نموده و با ورود کد رهگیری از وضعیت‌ ثبت‌ نام نهایی‌ خود مطلع‌ شوند و جهت‌ چاپ تاییدیه‌ نهایی‌ ثبت‌ نام خود اقدام نمایند. تاکید می‌شود دریافت‌ کد رهگیری به‌ منزله‌ تایید حضور داوطلب‌ جهت‌ شرکت‌ در جلسه‌ آزمون نمی‌باشد و ضروری است‌ داوطلب‌ به‌ طور مستمر به‌ سایت‌ ثبت‌نام مراجعه‌ نموده و از وضعیت‌ تایید مراحل‌ ثبت‌ نام خود مطمئن‌ شود.
5-11- لازم است‌ داوطلبان گرامی‌ در مرحله‌ ثبت‌ نام اینترنتی‌ در تکمیل‌ اطلاعات دقت‌ نمایند و در صورتی‌ که‌ از طریق‌ کافی‌نت‌ اقدام به‌ ثبت‌نام می‌نمایند، تاکید می‌ شود که‌ تمام مراحل‌ ورود اطلاعات ثبت‌ نامی‌ را شخصاً انجام داده و یا بر انجام امور مربوطه‌، در کافی‌ نت‌ نظارت مستقیم‌ داشته‌ باشند که‌ مسئولیت‌ صحت‌ اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب‌ بوده و پس‌ از اعلام نتایج‌ آزمون کتبی‌، دعوت شدگان برای مصاحبه‌ بایستی‌ اصل‌ مدراک خواسته‌ شده و تصویر آنها را به‌ همراه داشته‌ باشند.
6-11- در خصوص کیفیت‌ تصاویر ارسالی‌ تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌ نامی‌، حتماً نسبت‌ به‌ کنترل کیفیت‌ تصاویر ارسالی‌ دقت‌ نمایید. بدیهی‌ است‌ در صورت ارسال تصاویر با کیفیت‌ نامناسب‌ تمامی‌ مسؤلیت‌ ها بر عهده داوطلب‌ خواهد بود.
7-11- نتایج‌ آزمون کتبی‌ به‌ صورت سه‌ برابر ظرفیت‌ اعلام خواهد شد. لذا کسب‌ حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی‌ هیچگونه‌ حق‌ استخدامی‌ ایجاد نمی‌ کند و انتخاب نهایی‌ پذیرفته‌ شدگان پس‌ از طی‌ مراحل‌ مصاحبه‌ تخصصی‌، معاینات طب‌ صنعتی‌، گزینش‌ عمومی‌ و با رعایت‌ اولویت‌ های مقرر صورت می‌ پذیرد.
8-11-مدرک تحصیلی‌ فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌ در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون کتبی‌ می‌ بایست‌ لزوماً به‌ تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
9-11- ارایه‌ ارزشنامه‌ مدارک تحصیلی‌ صادره توسط‌ اداره کل‌ دانش‌ آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی‌ است‌.
10-11-داوطلبان استخدام می‌ بایست‌ با آخرین‌ مدرک تحصیلی‌ اخذ شده در آزمون های استخدامی‌ شرکت‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ در صورتیکه‌ در هر یک‌ از مراحل‌ استخدام مشخص‌ شود داوطلب‌ دارای مدرک تحصیلی‌ بالاتر (با تاریخ‌ قبل‌ از آزمون کتبی‌) بوده ادامه‌ اقدامات مربوط به‌ جذب متوقف‌ و موضوع استخدام وی منتفی‌ خواهد شد.
11-11- در صورت قبولی‌ در آزمون کتبی‌ ارایه‌ مدرکی‌ دال بر ایثارگری از مراجع‌ ذیربط‌ جهت‌ احتساب امتیاز ایثارگری الزامی‌ است‌.
12-11-در صورت قبولی‌ در آزمون کتبی‌ ارایه‌ مدرکی‌ دال بر بومی‌ بودن از مراجع‌ ذیربط‌ جهت‌ احتساب امتیاز بومی‌ الزامی‌ است‌.
13-11-پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ مکلف‌ اند از تاریخی‌ که‌ شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان اعلام خواهد نمود در مراکز آموزشی‌ و صنعتی‌ تعیین‌ شده به‌ عنوان کارآموز حضور یابند.
14-11- قرارداد کار پس‌ از جذب صرفا در چارچوب قانون کار و تامین‌ اجتماعی‌ خواهد بود.
15-11- در صورت قبولی‌ در آزمون کتبی‌ ارایه‌ مدرکی‌ دال بر فرزند کارکنان (شاغل‌، بازنشسته‌ ، فوت شده ناشی‌ از کار یا عادی) شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان از مراجع‌ ذیربط‌ جهت‌ احتساب امتیاز فرزند کارکنان الزامی‌ است‌.
16-11- دارا بودن مدرک تحصیلی‌ و یا گواهی‌ فراغت‌ از تحصیل‌ که‌ در آن مقطع‌، رشته‌ و تاریخ‌ فراغت‌ از تحصیل‌ ذکر شده باشد الزامی‌ است‌. (معافیت‌ تحصیلی‌ صادره برای حوزه نظام وظیفه‌ و یا گواهی‌ های صادره توسط‌ دانشگاه ها مبنی‌ بر اعلام واحدهای گذارنده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
17-11-شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان، هیچگونه‌ تعهدی در قبال تامین‌ مسکن‌ و پرداخت‌ ودیعه‌ مسکن‌ پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ نخواهد داشت‌ و پذیرفته‌ شدگان در خوابگاههای شرکت‌ بصورت اقماری اسکان داده و انجام وظیفه‌ خواهند نمود. 
18-11- ایاب و ذهاب پذیرفته‌ شدگان منحصراً از محل‌ های تجمع‌ تا جزیره لاوان و بالعکس‌ بر عهده شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان خواهد بود.
19-11- شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان هیچ‌ گونه‌ تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت‌. در صورت انصراف نفر اصلی‌ و متناسب‌ با نیاز، از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.

 

 

شروع ثبت نام: از 25 بهمن 1400


مهلت ثبت نام: تا 07 اسفند 1400


زمان دریافت کارت آزمون: 16 الی 18 اسفند 1400


زمان برگزاری آزمون: 19 یا 20 اسفند 1400

 

دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

 

جهت ثبت نام در آزمون کلیک نمایید

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

جهت خرید کلیک کنید
با نظر خود در مورد این مطلب ما را در پوشش بهتر خبری اخبار استخدامی آگاه کنید
جهت خرید کلیک کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید